15 lat aktualnej struktury samorządu terytorialnego w Polsce - 16-17 października
Instytut Prawa, Administracji i Zarządzania ma zaszczyt zaprosić do udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „15 lat aktualnej struktury samorządu terytorialnego w Polsce” Bydgoszcz, 16-17 października 2013 r.
GŁÓWNE TEMATY KONFERENCJI:
- Prawne podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Rozwój ekonomiczny samorządu terytorialnego;
- Administracyjne podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Społeczne podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Kulturowe podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Rozwój lokalny samorządu terytorialnego;
- Partycypacja obywateli;
- Modernizacja samorządu terytorialnego
MIEJSCE OBRAD:
Obrady odbędą się na terenie miasta Bydgoszcz. Więcej informacji wkrótce.
ZGŁOSZENIA:
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia udziału w Konferencji oraz propozycji tematu referatu w terminie do dnia 30 sierpnia 2013r.:
- na adres e-mailowy: ipaiz-ukw@o2.pl lub
- pocztą tradycyjną na adres: Sekretariat Instytutu Prawa, Administracji i Zarządzania, ul. Przemysłowa 34, 85-758 Bydgoszcz, z dopiskiem „Konferencja – 15 lat samorządu”
Pełne teksty artykułów należy przesyłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 października 2013r.
Teksty przesłane po upływie wskazanego terminu ,bądź te które uzyskają negatywną recenzję, nie zostaną uwzględnione w monografii.
OPŁATA KONFERENCYJNA:
Opłata konferencyjna wynosi 400 zł.
Opłata konferencyjna obejmuje:
- koszty udziału w Konferencji,
- publikację
- koszty wyżywienia
- kolację integracyjną.
Przewidziano możliwość opłaty:
- za sam udział w konferencji bez publikacji referatu 200 zł
- publikacja referatu bez uczestnictwa w Konferencji 300 zł
Ostateczny termin dokonywania wpłat upływa z dniem 30 września 2013r.
Jednocześnie informujemy, iż uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.Opłata nie pokrywa kosztów dojazdu i zakwaterowania. Konto bankowe: BANK ZACHODNI WBK S.A. O/Bydgoszcz 92 1500 1360 1213 6001 8602 0000 W temacie prosimy o wpisanie: „Konferencja 15 lat samorządu” oraz imię i nazwisko
KALENDARIUM:
- Nadesłanie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych (w przypadku samego uczestnictwa bez referatu) 30 września 2013 r.;
- Nadesłanie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych (w przypadku uczestnictwa z referatem) 30 sierpnia 2013 r.;
- Złożenie tekstu referatu wraz z abstraktem w języku polskim i angielskim do 30 października 2013 r.; (mile widziane w dniu konferencji)
- Opłatę konferencyjna należy przesłać do 30 września 2013 r.
- Wysłanie Uczestnikom konferencji szczegółowego programu konferencji do 10 października 2013 r.
KOMITET ORGANIZACYJNY:
Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego:
mgr Katarzyna Biskup kom. 694-802-421
Sekretarz:
mgr Miłosz Chruściel
Komitet Organizacyjny:
dr Anna Folgier
mgr Agnieszka Kilińska – Pękacz
mgr Jakub Kujawa
KONTAKT:
Instytut Prawa, Administracji i Zarządzania Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ul. Przemysłowa 34 85-758 Bydgoszcz. Tel.: 52 32 59 250 (Sekretariat); ipaiz-ukw@o2.pl
Więcej na: http://www.konferencja-ukw.pl